FANDOM

Świetnie! To ja jestem generał Alcazar i lubię takich ludzi jak ty!
Generał Alcazar (znany też jako Ramon Zarate) był generałem ubiegającym się o władzę w San Theodoros. Po byciu pokonanym przez generała Tapiokę wyemigrował do Europy i zaczął występować jako miotacz sztyletów w music-hallu ze swoim partnerem scenicznym Chiquito; po jego zniknięciu wrócił do swojego kraju, gdzie został aktorem.

Historia Edytuj

Generał po raz pierwszy pojawia się w Pękniętym Uchu, gdzie prowadzi rewolucję przeciwko rządzącemu generałowi Tapioce; sytuacja polityczna w San Theodoros jest tak niespokojna, że władza zmienia się trzykrotnie podczas egzekucji Tintina. Po tym, jak okazuje się, że karabiny plutonu egzekucyjnego są uszkodzone przez współpracowników Alcazara, pułkownik proponuje skazańcowi napicie się lokalnego trunku; gdy pół godziny później pluton wraca z naładowanymi karabinami, reporter jest pijany do tego stopnia, że wykrzykuje hasła na cześć Alcazara. Chwilę później rewolucjoniści pojawiają się na placu i prowadzą chłopaka do generała, który natychmiast mianuje go swoim adiutantem. Nieco później, gdy wrobiony w handel bronią i szpiegostwo reporter ucieka z kraju wojskowym samochodem, pomiędzy Nuevo Rico a San Theodoros wybucha wojna, która równie szybko się kończy. Jakiś czas później w kraju wybucha rewolucja i generał Tapioka przejmuje władzę, a Alcazar jest zmuszony uciekać z ojczyzny. Po imaniu się wielu pozycji ostatecznie zostaje miotaczem sztyletów i przyjmuje imię Ramona Zatare; gdy jego sceniczny partner, Inka zamieszany w zniknięcie Lakmusa, tajemniczo znika, generał wraca do swojego kraju.

Występy Edytuj